Obiektywy do bezlusterkowców: szerokokątne zoom (Panasonic, Carl Zeiss, Venus Optics)
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: Micro 4/3
Panasonic Leica DG Vario Summilux 10-25 mm F/1.7 to uniwersalny obiektyw, który pozwoli na uzyskiwanie doskonałych zdjęć architektury, krajobrazu, wnętrz, jednocześnie sprawdzając się również w fotografii dokumentalnej czy reportażowej. Stała światłosiła wynosząca f/1.7 zapewni możliwość wykonywania ostrych zdjęć nawet przy mniejszej ilości światła, a także umożliwi uzyskiwanie niezwykle subtelnych przejść pomiędzy ostrymi a nieostrymi partiami obrazu. Instrument ten cechuje się jakością sygnowaną marką Leica, co sprawia, że oferuje bezkompromisową wydajność optyczną. Co więcej sprawdzi się nie tylko podczas wykonywania zdjęć, ale również w trakcie filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 58
- Do matryc: Micro 4/3
Uniwersalny obiektyw do aparatów z matrycą Micro 4/3, który zapewnia kąty widzenia odpowiadające ogniskowym 24-70 mm dla formatu pełnoklatkowego. Został opracowany wraz z Leica i zapewnia doskonałą jakość obrazu. O ostre kadry dba stabilizacja obrazu O.I.S. Uszczelniona konstrukcja zapewnia odporność na kurz i wilgoć, a także niskie temperatury.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Do matryc: Micro 4/3
Panasonic Leica DG Vario-Elmarit 35-100 mm f/2.8 POWER O.I.S. to teleobiektyw zmiennoogniskowy o wygodnym zakresie ogniskowych 70-200 mm, zaprojektowany zgodnie z surowymi standardami jakości firmy Leica dla aparatów bezlusterkowych systemu Mikro Cztery Trzecie. W połączeniu z wszechstronnym zakresem ogniskowych, od portretowej do teleobiektywu, obiektyw oferuje stały maksymalny otwór przysłony f/2,8, który ułatwia pracę w różnych warunkach oświetleniowych, a także zapewnia znaczną kontrolę nad głębią ostrości.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: Micro 4/3
Szerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy o zakresie ogniskowych od 8-18 mm. Znajdzie zastosowanie w fotografii krajobrazu, architektury i fotoreportażu. Szybki i celny układ automatycznego ustawiania ostrości pozwoli Ci na fotografowanie dynamicznej akcji, a zaawansowana konstrukcja optyczna zagwarantuje wysoką jakość obrazu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: Micro 4/3
Panasonic LUMIX G VARIO 7-14 mm f/4,0 ASPH to ultra szerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do aparatów systemu micro 4/3. Dzięki stałej jasności idealnie sprawdzi się zarówno w fotografii jak i filmie. Zaawansowana konstrukcja optyczna gwarantuje obrazy o najwyższym poziomie ostrości a kompaktowa obudowa doskonale wpisuje się w ideę systemu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny zoom o zaawansowanej konstrukcji optycznej z funkcją makro, który cechuje się uszczelnioną konstrukcją. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania i filmowania dzięki szybkiemu, precyzyjnemu i cichemu AF oraz płynnej przysłonie. Kompaktowa budowa, niska waga i niezmienna długość pozwalają na łatwe wykorzystanie go z gimbalami.
- Średnica [mm]: 37
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Laowa C-Dreamer 10-18 mm f/4,5-5,6 do Nikon Z t o jeden z najszerszych ultraszerokokątnych obiektywów zmiennoogniskowych dostępnych dla aparatów pełnoklatkowych. Został zaprojektowany głównie z myślą o fotografach będących w podróży, co przełożyło się na zagwarantowanie niezwykle kompaktowych rozmiarów. Jego długość nie przekracza 9,1 cm, a waga wynosi zaledwie 496 g. Kąt widzenia w zakresie od 130 do 102 stopni zapewnia elastyczność fotografom krajobrazowym i architektury.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.